Gyakran Ismétlődő Kérdések
Milyen költségeket számít fel az iChange?
A rendelés forintértékének megfelelő összegre vetített 0,3% (3 ezrelék) kezelési költségeket számítunk fel minimum 200 Ft, maximum 6000 Ft értékben.
Mikorra rögzíthetek rendelést?
Rendelést mindig csak napon belülre lehet feladni legkorábban a kiválasztott üzlet nyitása előtt egy órával, de legkésőbb az üzlet zárása előtt egy órával.
Biztosan megkapom a megrendelt valutát?
A rendszer csak előrendeléseket rögzít, valutakészletet ez a verzió még nem foglal. Miért? A garantált átvételi lehetőséghez nekünk is szükségünk lenne arra, hogy Te is garantáld, hogy eljössz és kifizeted a számodra lefoglalt valutát. Ehhez pl. letétet vagy előleget kellene fizetned, hogy komolynak tekinthessük a szándékodat. Ennek hiányában ui. jelenleg könnyen megteheted, hogy nem jössz el és a számodra lefoglalt készlet "rajtunk marad" akár veszteséget is okozva nekünk (ebben az esetben kérjük, hogy töröld a rendelésedet), ezért mi sem garantálhatjuk a valuta rendelkezésre állását.
Mekkora összeget rendelhetek?
Az egyes rendelések maximális értéke nem haladhatja meg a 4,5M Ft-ot.
Mely üzletekben bonyolítható le az ügylet?
Jelenleg Budapesten, az iChange VIII. ker., József körút 69. sz. alatti üzletében működtetjük a rendszert.
Kinek küldhetek visszajelzést az applikáció működéséről?
Magyarországon (és talán európai viszonylatban is) elsőként készítettük el ezt az applikációt, hogy az ügyfeleink gyorsabban és kényelmesebben tudják felénk jelezni valuta vételi vagy eladási szándékaikat és az üzletben már felkészültebben és gyorsabban tudjuk kiszolgálni őket. Mint minden új megoldás, ez is nagyon sok irányban továbbfejleszthető, bizonyára hibái is vannak, melyek az ügyfelek használata és javaslataik, visszajelzéseik alapján javíthatók a számukra is legmegfelelőbb módon. Ezért kiemelten fontos a számunkra, hogy minden észrevételt, javaslatot osszatok meg velünk az info@ichange.hu címre küldött emaillel. Köszönjük!
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Az applikáció Bejelentkezés oldalán érintsd meg az 'Elfelejtett jelszó' feliratú gombot.
Hogyan törölhetem a regisztrációmat?
Küldj nekünk egy email-t az info@ichange.hu oldalra, amelyben kéred a regisztrációd törlését. A törléssel egyúttal minden kapcsolati adatodat (email, telefonszám) véglegesen töröljük a rendszerből.
Mi történik, ha nem tudok elmenni az üzletbe, vagy meggondolom magam?
Ha bármilyen oknál fogva nem tudsz időben eljönni az üzletbe, vagy nem akarod lebonyolítani az ügyletet, kérjük, hogy töröld a rendelést az applikációban az Előrendelések listájából oldal irányban elhúzva a rendelés sorát, amíg az el nem tűnik.
Mit tegyek, ha a megjelölttől eltérő időpontban tudok csak elmenni az üzletbe?
Kérlek, jelezd nekünk telefonon (+36 20 376 4920), vagy emailben (info@ichange.hu), ha más időpontban érkezel.
Hogyan értendő a Vételi és Eladási árfolyam?
Az applikációban az egyes valutanemek elnevezése ('Pénznem') mellett 'Vétel' és 'Eladás' feliratú oszlopokban láthatók az aktuális árfolyamadatok. A 'Vétel' oszlopban azok az árfolyamok szerepelnek, amelyeken a pénzváltó megvásárolja tőled az adott valutákat. Az 'Eladás' oszlopban pedig azok, amelyekért a pénzváltó eladja neked az adott valutákat.